Novetats del seminari

Tarragona acull per quarta vegada consecutiva el seminari Marca Ciutat

La vuitena edició del seminari de màrqueting turístic de referència a Catalunya es farà  el 20 i 21 d’octubre al Centre Tarraconense el Seminari i estarà dedicada a la marca en clau interna

Tarragona, 31 de juliol de 2017

Els dies 20 i 21 d’octubre el Centre Tarraconense El Seminari acollirà la 8a edició del seminari Marca Ciutat (la quarta consecutiva a la ciutat), les jornades de referència a Catalunya en la matèria, consolidades ja com una cita imprescindible per a professionals de la gestió de destinacions turístiques, promoció econòmica i citymarketing.

En aquesta nova edició, impulsada pel Patronat Municipal de Turisme, la temàtica principal al voltant de la qual giraran les ponències, les experiències i els tallers, serà la marca en clau interna. Per abordar el tema, el seminiari comptarà amb la presència de destacats especialistes nacionals i internacionals, com ara Martin Boisen, vicepresident de The International Place Branding Association, o Florian Kaefer, vicepresident de The Place Brand Observer. Les ponències del divendres 20 d’octubre aniran sobre com s’ha de treballar la marca perquè ajudi a cohesionar el municipi o destinació i a augmentar-ne l’orgull i sentiment de pertinença, mentre que el dissabte 21 estarà centrat en el relat de ciutat.

El director del seminari Marca Ciutat, Pau Canaleta, pronostica que “aquesta 8a edició té tots els ingredients per convertir-se en la millor de totes, tant per l’eix temàtic com pels ponents que s’estan confirmant”. Per la seva banda, la tinent d’alcalde de Turisme i Estratègies de Ciutat, Inmaculada Rodríguez, destaca la importància que Tarragona aculli per quart cop consecutiu “un dels pocs congressos dedicats específicament al citymarketing que existeixen a Catalunya i Espanya” i reafirmi d’aquesta manera, no només un posicionament com a ciutat de congressos, sinó també com a “ciutat que aposta decididament per acollir esdeveniments que promogiun la intel·ligència i el coneixement al voltant de les noves tendències en la gestió de destinacions turístiques”.

Les inscripcions són obertes i es poden realitzar al web del seminari: www.marcaciutat.cat


ARRIBA UNA NOVA EDICIÓ DEL TARRAGONA MARCA CIUTAT

Enguany el tema principal serà ‘La Ciutat hub: les ciutats que saben aprofitar el seu entorn per posicionar-se’

Tarragona, dilluns 13 de juny de 2016. El primer tinent d’alcalde i conseller de Presidència i Estratègies de Ciutat, Alejandro Fernández, ha presentat aquest matí el Seminari Marca Ciutat 2016, el seminari de màrqueting de ciutats i territoris de Catalunya, que es farà a Tarragona els dies 21 i 22 d’octubre.

Alejandro Fernández ha explicat que “el Seminari té com a objectiu acostar les tècniques i noves tendències del màrqueting i la comunicació estratègica per ajudar a les ciutats i les destinacions a posicionar-se en un entorn competitiu. Enguany s’incidirà especialment en la ciutat hub, és a dir, les ciutats que saben aprofitar el seu entorn per posicionar-se”.

El seminari Marca Ciutat s’ha convertit en una cita imprescindible per a responsables de turisme, promoció econòmica, comunicació i màrqueting, que treballen en el món del citymarketing, i és el més important que es realitza a Catalunya en la seva especialitat.

El director del seminari, Pau Canaleta, ha assenyalat que enguany és la setena edició del Seminari Marca Ciutat i la tercera vegada que tindrà lloc a Tarragona. Es comptarà amb la participació d’experts internacionals en màrqueting de ciutat, els quals presentaran  casos d’èxit a partir d’esdeveniments de diferents municipis. Es preveu l’assistència de més d’un centenar d’experts en el tema i les inscripcions ja estan obertes a través del web del seminari.

D’altra banda, el conseller de Presidència i Estratègies de Ciutat, Alejandro Fernández, ha recordat que “la nostra ciutat ha donat una empenta molt important a la Marca Tarragona ja que el passat dia 31 de maig es va constituir el Comitè que definirà l’estratègia que cal seguir per afiançar el posicionament de Tarragona com “la ciutat mediterrània de la història viva”. Així, ha subratllat que “aconseguir que la marca ciutat funcioni és un benefici per a tots, reverteix en inversió, polítiques socials i benestar general per als tarragonins i és una prioritat  estratègica d’aquest equip de govern”.

Consulta els ponents confirmats de l’edició 2016.

Font: Ajuntament de Tarragona.


VINE AL MARCA CIUTAT 2015 AMB RENFE!

baner_renfe35

En aquesta nova edició, vine amb Renfe fins a Tarragona i podràs gaudir d’un descompte del 35% en els bitllets de tren*.

*Per poder gaudir del descompte, serà imprescindible acompanya el bitllet amb l'”autorització de descompte”. Contacteu a info@marcaciutat.cat per obtenir-la.


PRESENTACIÓ MARCA CIUTAT 2015

CIG0NmEWIAA8jZ9

El passat dilluns 22 de juny es va presentar una nova edició del Marca Ciutat. Per segon any consecutiu, el seminari es realitzarà a la ciutat de Tarragona

 

Anuncis

Seminari de referència en màrqueting de ciutats i territoris

%d bloggers like this: