Mihalis Kavaratzis, professor titular de Marketing i Management a la School of Management de la Universitat de Leicester, i assessor en Màrqueting i Place Branding.
Ha exercit com a professor associat de Màrqueting i Turisme a l’Escola Internacional de Negocis de Budapest (Hongria) i ha escrit i impartit més d’un centenar d’articles, publicacions i conferències sobre màrqueting i branding de ciutats i territoris.
Nicholas Montemaggi, director de Màrqueting i Gestió de Projectes a iAmbassador.net i Traveldudes, una de les plataformes socials més influents de turisme i viatges.
A més, ha estat el responsable de premsa digital i relacions amb els mitjans on-line internacionals de l’Oficina de Turisme de la regió Emília-Romanya (Itàlia).
Judit Pardos, sòcia de l’empresa Raiels, consultora de projectes que posen en valor la producció local i l’artesania afavorint la promoció econòmica i social.
És llicenciada en Ciències Ambientals i postgraduada en Sistemes de Gestió Mediambiental i en Emprenedoria Social i desenvolupament del Territori.
Genís Roca, fundador i president de Roca & Salvatella, empresa especialitzada en la generació de noves oportunitats per a organitzacions empresarials a partir de la transformació digital.
Acumula més de 25 anys d’experiència en creació de projectes a Internet, direcció d’empreses i exploració del potencial de les xarxes.
Jaume Marín, director de màrqueting del Patronat de Turisme Costa Brava Girona. Professor associat a la Facultat de Turisme de la Universitat de Girona. Especialista en creació de producte turístic i turisme 2.0.
Toni Puig, professor de màrqueting públic a ESADE i assessor en el desenvolupament i gestió de projectes de màrqueting per a ciutats i territoris. Va formar part de l’equip fundador de la revista Ajoblanco. És conferenciant de diferents institucions formatives com l’Institut de Ciències Polítiques i Socials (ICPS) o l’Instituto Nacional de Administraciones Públicas (INAP).
A més viatja amb regularitat a Amèrica llatina on exerceix com professor, conferenciant i assessor en gestió cultural i màrqueting urbà.
Oriol Estela, llicenciat en Economia (UB) i Geografia (UAB). Ha estat cap de l’Oficina Tècnica d’Estratègies per al Desenvolupament Econòmic de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic Local (2012-2016) i assessor tècnic en planificació estratègica i desenvolupament local (2005-2012) de la Diputació de Barcelona. Actualment és el coordinador general del Pla Estratègic Metropolità de Barcelona. També participa com a professor en diversos màsters i postgraus vinculats a l’àmbit de la planificació estratègica.
Xavi Martín, director de màrqueting i comunicació dels Jocs Mediterranis Tarragona 2017 i membre del comitè de marca de la ciutat de Tarragona. A més, és professor convidat del màster de periodisme de la Blanquerna-Universitat Ramon Llull. Ha estat director de comunicació del Fútbol Club Barcelona (2011-2015) i director general de l’agència de publicitat Tapsa Y&R Barcelona (1991-2011).