Martin Boisen
Geògraf, professor a la Universitat de Gronningen (Països Baixos). És assessor independent a BOISEN: For the Love of Place i cofundador de la consultora Phønix: The International Place Branding Panel. A més, és vicepresident de International Place BrandingAssociation.
Durant els últims deu anys, Martin Boisen ha estat involucrat en el desenvolupament de més de 70 projectes relacionats amb branding per a ciutats i territoris.
Toni Puig
Professor de màrqueting públic a ESADE i assessor en el desenvolupament i gestió de projectes de màrqueting per a ciutats i territoris. Va formar part de l’equip fundador de la revista Ajoblanco. És conferenciant de diferents institucions formatives com l’Institut de Ciències Polítiques i Socials (ICPS) o l’Instituto Nacional de Administraciones Públicas (INAP).
A més viatja amb regularitat a l’Amèrica llatina on exerceix com professor, conferenciant i assessor en gestió cultural i màrqueting urbà.
Natàlia Ferrer
Llicenciada en Periodisme (UAB), Màster en Polítiques de Comunicació (Londres) i Doctora en Ciències de la Comunicació (Nova Zelanda).
Actualment és assessora independent i professora associada a la Universitat de Girona on ensenya el branding de ciutats i branding de destinacions a nivell de màster i grau. També és la Directora del The Place Brand Observer, una publicació especialitzada en la marca, branding i màrqueting de ciutats, i editora associada a Sustainability Leaders Project, un projecte especialitzat en turisme sostenible. Les seves línies d’investigació inclouen place branding, industries culturals i turisme sostenible.
José Fernández
Llicenciat en Filologia Hispànica (UB), Llicenciada en Publicitat i Relacions Públiques (UAB) i Doctor en Ciències de la Comunicació (UAB).
Actualment és professor del departament de Comunicació de la UPF. Les seves línies d’investigació son el placebranding, la publicitat i les relacions públiques.
Sara Vinyals-Mirabent
Llicenciada en Publicitat i Relacions Públiques (UPF), màster en Comunicació Social (UPF). Professora associada a la Universitat Pompeu Fabra (UPF) i a la Universitat TecnoCampus Mataró-Maresme.
César de la Cruz
Director de Mitjans de Comunicació de l’Ajuntament de Madrid. Llicenciat en Periodisme per la Universitat Complutense i postgrau en Màrqueting d’Internet per ICEMD-ESIC.
Està especialitzat en comunicació digital, així com en formació de portaveus i gestió de crisi, i ha estat professor en diferents màsters.
Pau Canaleta
Llicenciat en Historia (UdG), diplomat en Estudis Europeus pel Ministeri d’Exteriors d’Espanya i màster en Marketing Polític (UAB).
Consultor en comunicació estratègica per a governs, institucions i organitzacions.
A més és coordinador del Màster de Comunicació política i institucional (UPF) i professor associat a la Universitat de Girona.
Lluís Pastor
Doctor en Periodisme per la Universitat Ramon Llull, màster en Ciències de la Informació per la Universitat Autònoma de Barcelona i titulat en Direcció i Administració ‘Empreses per l’IESE (Universitat de Navarra).
Professor de la Universitat Oberta de Catalunya, la Universitat Ramon Llull i la Universitat de Girona.
EXPERIÈNCIES I TAULA RODONA
Jaume Dulsat
Graduat en Turisme (UdG) i màster MBA (FUdG). Ha estat gerent de la Fundació Carl Faust – Estació Internacional de Biologia Mediterrània (Blanes).
Actualment és Alcalde de Lloret de Mar (Girona) i vicepresident del Patronat de Turisme Costa Brava Girona.
Anna Sosa
Regidora de Comunicació i Educació a l’Ajuntament de Sant Andreu de Llavaneres (Marseme).
Marina Jarque
Directora de Comunicació de l’Ajuntament de Viladecans (Baix Llobregat).
Ángel Arenas
Llicenciat en Sociologia i Ciències Polítiques per la Universitat Complutense de Madrid. Professor associat de la Universitat Rovira i Virgili (URV) de Tarragona.
Actualment és el gerent del Patronat Municipal de Turisme de Tarragona.
Seguiu les xarxes socials del seminari per estar al dia de les novetats: Facebook i Twitter.