DIVENDRES 2 D’OCTUBRE
09 a 09:45h Acreditacions
09:45h Inauguració del seminari
10:00h “La gestió de la marca de ciutat. Diferents models d’agència de marca” a càrrec de Juan Carlos Belloso, director de Future Places
10:50h a 11:45h “Posicionament turístic d’una ciutat a través del patrimoni. El turisme cultural urbà” a càrrec de José Antonio Donaire, professor de turisme de la UdG
11:45 a 12:30h Pausa-cafè
12:30h a 13:30h “City tourism. La revolució del turisme passa per les ciutats. Què ha de tenir una ciutat per esdevenir turística?” a càrrec de Manolis Psarros, ex-director de desenvolupament turístic d’Atenes i expert en marketing de destinació
16:00h a 17h “Branding de territori. Com posicionem una regió a través de la gastronomia i l’enologia?” a càrrec de Paul Wagner, professor de marketing del Napa College
17:00 a 17:30h “Eines per a posicionar un territori: El Festival de Peralada” a càrrec d’Oriol Aguilar, director del Festival de Peralada
17:30 a 18:00h “Eines per a posicionar una ciutat: Tarraco Viva” a càrrec de Magí Seritjol, director de Tarraco Viva.
18:00 a 18:30h “Eines per a posicionar una ciutat: L’Acústica i Strenes” a càrrec de Xavier Pascual, director dels Festivals Acústica de Figueres i Strenes de Girona
Panell d’experiències a l’entorn d’esdeveniments que posicionen la ciutat a càrrec dels responsables d’alguns dels principals esdeveniments del país
DISSABTE 3 D’OCTUBRE
10:00h Taller “Ingredients d’una marca. Com atribuïm significats a la nostra marca de ciutat?” a càrrec de David Riu, director del departament d’empresa i tecnologia de la Salle BCN
11:00 a 11:30h Pausa-cafè
11:30h Taller “Turisme per a ciutats no turístiques. Com ens convertim en una destinació?” a càrrec de Damià Serrano, responsable de TurismeLab de la Diputació de Barcelona
12:30h Taller “Com construïr el nostre relat de ciutat?” a càrrec de Pau Canaleta, consultor en comunicació i director del CCAII
13:30h Clausura del Marca Ciutat
One thought on “Programa 2015”