Descarregat el programa en PDF
DIVENDRES 21 D’OCTUBRE
09.30h Acreditacions
09.50h Inauguració del seminari
10:00h “Territoris digitals. Les ciutats, el seu entorn i el Big data”, a càrrec de Genís Roca, president de Roca Salvatella.
11.00h “Estratègies compartides per a posicionar ciutats. El cas de l’àrea de Barcelona”, a càrrec d’Oriol Estela, coordinador general del Pla Estratègic Metropolità de Barcelona.
11.50h Pausa-cafè
12.30h “Sumar esforços per a crear marca”, a càrrec de Toni Puig, professor de màrqueting públic a ESADE.
13.30h Dinar
16.00h “Com crear marca de territori a partir del producte local”, a càrrec de Judit Pardos, sòcia de l’empresa Raiels, consultora de projectes que posen en valor la producció local i l’artesania afavorint la promoció econòmica i social.
16.25h “Com aprofitar un gran esdeveniment per a posicionar una ciutat amb el seu entorn: Jocs Mediterranis Tarragona 2017”, a càrrec de Xavi Martín, director de màrqueting i comunicació dels Jocs Mediterranis Tarragona 2017.
17.15h “Imageen: turisme al passat. El cas de Tarragona i el seu entorn”, a càrrec de Víctor de Vega, CEO d’Imageen. Presentació de l’app de realitat augmentada Imageen a la plaça de la Font (activitat complementària).
DISSABTE 22 D’OCTUBRE
10.00h “Posicionar una regió mitjançant els influents a les xarxes socials”, a càrrec de Nicholas Montemaggi, director de Màrqueting i Gestió de Projectes a iAmbassador.net i Traveldudes.
11.00h “Del citymarketing al cityplacebranding. Claus per crear marca de ciutat i territori”, a càrrec de Mihalis Kavaratzis, professor titular de Marketing i Management a la School of Management de la Universitat de Leicester (Regne Unit).
12.00h Pausa-cafè
12.30h “Vendre Girona o Figueres sota la marca Costa Brava”, a càrrec de Jaume Marin, director de màrqueting de Costa Brava Girona.
Descarrega’t el programa en PDF
Seguiu les xarxes socials del seminari per estar al dia de les novetats: Facebook i Twitter.
Programa en español
VIERNES 21 DE OCTUBRE
09.30h Acreditaciones
09.50h Inauguración del seminario
10:00h “Territorios digitales. Las ciudades, su entorno y el Big data”, a cargo de Genís Roca, presidente de Roca Salvatella.
11.00h “Estrategias compartidas para posicionar ciudades. El caso del área de Barcelona”, a cargo de Oriol Estela, coordinador general del Plan Estratégico Metropolitano de Barcelona.
11.50h Pausa-café
12.30h “Sumar esfuerzos para crear marca”, a cargo de Toni Puig, profesor de marketing público a ESADE.
13.30h Pausa-comida
16.00h “Como crear marca de territorio a partir del producto local”, a cargo de Judit Pardos, socia de la empresa Raiels, consultora de proyectos que ponen en valor la producción local y la artesanía favoreciendo la promoción económica y social.
16.20h “Como aprovechar un gran acontecimiento para posicionar una ciudad con su entorno: Juegos Mediterráneos Tarragona 2017”, a cargo de Xavi Martín, director de marketing y comunicación de los Juegos Mediterráneos Tarragona 2017.
17.15h “Imageen: turismo al pasado. El caso de Tarragona y su entorno”, a cargo de Víctor de Vega, CEO de Imageen. Presentación de la app de realidad aumentada Imageen a la plaza de la Font (actividad complementaria).
SÁBADO 22 DE OCTUBRE
10.00h “Posicionar una región mediante los influyentes de las redes sociales”, a cargo de Nicholas Montemaggi, director de Marketing y Gestión de Proyectos a iambassador.net y Traveldudes.
11.00h “Del citymarketing al cityplacebranding. Claves para crear marca de ciudad y territorio”, a cargo de Mihalis Kavaratzis, profesor titular de Marketing y Management a la School of Management de la Universidad de Leicester (Reino Unido).
12.00h Pausa-café
12.30h “Vender Girona o Figueres bajo la marca Costa Brava”, a cargo de Jaume Marin, director de marketing de Costa Brava Girona.