Descarrega’t el programa en PDF
DIVENDRES 20 D’OCTUBRE
09.30h Acreditacions
10.00h Inauguració del seminari
10.15h “La marca de ciutat com element de cohesió i projecció”, a càrrec de Martin Boisen, geògraf i consultor en placebranding.
11.10h “La marca amb, per i de la mà dels ciutadans”, a càrrec de Toni Puig, professor de màrqueting públic a ESADE.
12.00h Pausa-cafè
12.20h “Sostenibilitat, ciutadania, marca i turisme sostenible”, a càrrec de Natàlia Ferrer, editora associada a The Place Brand Observer.
12.50h “Marca global, marca propera als ciutadans. El cas de Madrid”, a càrrec de César de la Cruz, director de Mitjans de Comunicació de l’Ajuntament de Madrid.
13.45h Pausa-dinar
16.00h Experiències de marca en clau interna. Idees per a municipis.
16.10h “Repensa Lloret. O com redefinir la marca de la mà dels ciutadans”, a càrrec de Jaume Dulsat, alcalde de Lloret de Mar.
16.30h “Llavaneres. Compartim privilegi“, a càrrec d’Anna Sosa, regidora de Comunicació i Educació a l’Ajuntament de Sant Andreu de Llavaneres.
16.50h “El procés de la marca Tarragona”, a càrrec d’Ángel Arenas, gerent del Patronat Municipal de Turisme de Tarragona.
17.10h “Viladecans. Posicionament extern i intern” a càrrec de Marina Jarque, directora de Comunicació de l’Ajuntament de Viladecans.
17.30h Taula rodona i torn de preguntes.
18.00h Fi primera jornada.
DISSABTE 21 D’OCTUBRE
10.00h “El relat, la clau de la marca interna”, a càrrec de Pau Canaleta, director de seminari Marca Ciutat i consultor en comunicació.
11.45h “Explicar, comunicar la ciutat” a càrrec de Lluís Pastor, director dels Estudis de Ciències de la Informació i la Comunicació de la Universitat Oberta de Catalunya.
11.30h Pausa-cafè
12.00h “La imatge interna de marca a la xarxa”, a càrrec de José Fernández, professor de Comunicació de la Universitat Pompeu Fabra, i Sara Vinyals, professora associada a la Universitat Pompeu Fabra.
12.45h Cloenda del seminari.
Descarrega’t el programa en PDF
Seguiu les xarxes socials del seminari per estar al dia de les novetats: Facebook i Twitter.
Programa en español
VIERNES 20 DE OCTUBRE
09.30h Acreditaciones
10.00h Inauguración del seminario
10.15h “La marca de ciudad como elemento de cohesión y proyección”, a cargo de Martin Boisen, geógrafo y consultor en placebranding.
11.10h “La marca con, por y de la mano de los ciudadanos”, a cargo de Toni Puig, profesor de marketing público en ESADE.
12.00h Pausa-café
12.20h ““Marca global, marca próxima a los ciudadanos. El caso de Madrid”, a cargo de César de Cruz, director de mediados de Comunicación del Ayuntamiento de Madrid.
13.45h Pausa-almuerzo
16.00h Experiencias de marca en clave interna. Ideas para municipios.
16.10h “Repensa Lloret. O cómo redefinir la marca de la mano de los ciudadanos”, a cargo de Jaume Dulsat, alcalde de Lloret de Mar.
16.30h “Llavaneres. Compartimos privilegio“, a cargo de Anna Sosa, regidora de Comunicación y Educación del Ayuntamiento de Sant Andreu de Llavaneres.
16.50h “El proceso de la marca Tarragona”, a cargo de Ángel Arenas, gerente del Patronato Municipal de Turismo de Tarragona.
17.10h “Viladecans. Posicionamiento externo e interno”, a cargo de Marina Jarque, directora de Comunicación del Ayuntamiento de Viladecans.
17.30h Mesa redonda y turno de preguntas.
18.00h Fin de la primera jornada.
SÁBADO 21 DE OCTUBRE
10.00h “El relato, la clave de la marca interna”, a cargo de Pau Canaleta, director de seminario Marca Ciutat y consultor en comunicación.
11.45h “Explicar, comunicar la ciudad” a cargo de Lluís Pastor, director de los Estudios de Ciencias de la Información y la Comunicación de la Universitat Oberta de Catalunya.
11.30h Pausa-café
12.00h “La imagen interna de marca a la red”, a cargo de José Fernández, profesor de Comunicación de la Universitat Pompeu Fabra, y Sara Vinyals, profesora asociada en la Universitat Pompeu Fabra.
12.45h Cierre del seminario.
Seguiu les xarxes socials del seminari per estar al dia de les novetats: Facebook i Twitter.